OBSAH
1 OBECNÁ USTANOVENÍ
2 VYMEZENÍ POJMŮ
3 REGISTRACE DO PROVIZNÍHO SYSTÉMU
4 PROPAGACE
5 PRÁVA A POVINNOSTI PARTNERA
6 PRÁVA A POVINNOSTI PROVOZOVATELE
7 VZNIK NÁROKU NA PROVIZI A JEJÍ VÝŠE
8 VÝPLATA PROVIZÍ
9 DOBA TRVÁNÍ A ZÁNIK SMLOUVY
10 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
11 MLČENLIVOST
12 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1 OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky„) Affiliate programu upravují práva a povinnosti mezi účastníkem Affiliate programu (dále jen „Partner„) a podnikatelem Peterem Sovou, IČ: 02718618, sídlem Náměstí Junkových 2870/3, 155 00 Praha 5 – Stodůlky (dále jen „Provozovatel“), který provozuje Affiliate program (dále jen „Provizní systém„) dostupný na webových stránkách www.inhaleum.cz (dále jen „Webové stránky“).
1.2 Registrací do Provizního systému vyslovují Partner i Provozovatel svůj souhlas s těmito Podmínkami a zároveň se obě strany zavazují těmito Podmínkami řídit.
1.3 Partner prohlašuje, že všechny jím uvedené údaje při online registraci jsou pravdivé a úplné. Programu se může účastnit pouze Partner, který má potřebná oprávnění k takové činnosti, zejm. pak příslušné oprávnění k podnikání.
2 VYMEZENÍ POJMŮ
2.1 Partnerem se pro účely těchto podmínek rozumí každý subjekt, který provede registraci do Provizního systému prostřednictvím Webových stránek. Partnerem se mohou stát fyzické osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění nebo právnické osoby, které mají způsobilost k právním úkonům v plném rozsahu. Partnerem se nemohou stát zaměstnanci Provozovatele a osoby, kterým byla Provozovatelem zrušena registrace v Provizním systému.
2.2 Partner musí být vlastníkem nebo uživatelem webových stránek nebo aktivního účtu na sociálních sítích a zároveň mít Provozovatelem vygenerovaný a zpřístupněný osobní affiliate dashboard (viz čl. 2.14).
2.3 Provizní systém je affiliate program Provozovatele, který se řídí těmito Podmínkami a ve kterém Partneři formou marketingové podpory spolupracují s Provozovatelem na získávání nových zákazníků služeb studia solné terapie INHALEUM (dále jen „Studio„) a získávají za to, při splnění sjednaných podmínek, provizi z reálně uskutečněných obchodů.
2.4 Za tímto účelem uzavírá Provozovatel s jednotlivými Partnery smlouvu o spolupráci (dále jen „Smlouva“), která zakládá smluvní vztah mezi Provozovatelem a Partnerem, založený na základě registrace Partnera do Provizní systému prostřednictvím Webových stránek, při níž Partner vyjadřuje vůli uzavřít Smlouvu, a jejíž obsah se řídí těmito Podmínkami. Smlouva je uzavřena tím, že Partner při registraci odsouhlasí Podmínky Provizního systému Provozovatele. Smlouva není příkazní smlouvou, ani smlouvou o obchodním zastoupení.
2.5 Službou (dále jen „Služby„) se rozumí
- solná terapie (tzv. haloterapie neboli suchá solná terapie) v solné kabině a všechny služby spojené s účastí na ní (dále jen dále jen „Terapie”) v termínech zveřejněných v rezervačním systému na Webové stránce;
- prodej dárkových poukazů (dále jen „Poukaz“) a permanentek (dále jen „Permanentka“) na Terapii prostřednictvím objednávkového formuláře na Webové stránce.
2.6 Návštěvníkem (dále jen „Návštěvník„) je osoba, která navštíví Webové stránky Provozovatele na základě činnosti vyvíjené Partnerem v rámci povolených metod propagace.
2.7 Zákazníkem (dále jen „Zákazník„) je subjekt, který si řádně objedná a zaplatí Službu.
2.8 Konverze (dále jen „Konverze„) je akce Návštěvníka, která je cílem marketingových aktivit Partnera. Konverzí se rozumí zejména uskutečnění koupě Služby Zákazníkem na Webových stránkách, tj. uskutečnění řádné rezervace vstupu do Studia za účelem absolvování Terapie (dále jen „Rezervace„) nebo objednávka Poukazu nebo Permanentky (dále jen „Objednávka„). Z Návštěvníka se Konverzí stává Zákazník Provozovatele.
2.9 Schválená konverze (dále jen „Schválená konverze„) je taková klonverze, při které ze strany Zákazníka dojde k řádnému a plnému uhrazení ceny Služby v souladu s nabídkou a obchodními podmínkami Služby a ve smyslu Provizního systému.
2.10 Metodami propagace (dále jen „Propagace„) se rozumí marketingové a jiné obdobné činnosti Partnera, kterými Partner propaguje služby Provozovatele. Může jít například o banner, jiný reklamní prvek či textový odkaz (dále jen „Propagační materiály„), vždy s aktivním odkazem na Webové stránky Provozovatele.
2.11 Provizním odkazem (dále jen „Provizní odkaz„) se rozumí unikátní odkaz přidělený Partnerovi v rámci Provizní systému, který obsahuje unikátní identifikační kód přidělený Partnerovi a který Partner použije k odkazování na Webové stránky Provozovatele.
2.12 Proklikem (dále jen „Proklik„) se rozumí vědomé prokliknutí reklamní plochy či provizního odkazu návštěvníkem na webových stránkách či sociální síti Partnera, kterým se aktivuje odkaz na Webové stránky Provozovatele a dojde k přesměrování návštěvníka na tyto Webové stránky.
2.13 Provize (dále jen „Provize„) je odměna Partnera za zprostředkování konverze, tj. Rezervace nebo Objednávky, v rámci Provizního systému. Partner má nárok na Provizi pouze v případě, že byl jeho Provizní odkaz využít při uskutečnění Schválené konverze.
2.14 Osobní affiliate dashboard (dále jen „Dashboard„) je Dashboard Partnera v Google Sheets (tzv. Tabulky Google) vedený Provozovatelem, ke kterému má Partner přístup online. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména počtu Návštěvníků, Rezervací, Objednávek a nároků na vlastní Provize. Partnerovi je zde zpřístupněn také jeho Provizní odkaz a Propagační materiály. Z hlediska hospodárnosti není Provozovatel povinen poskytovat tyto údaje jiným způsobem než online přes Dashboard Provizního systému. Každý Partner může mít nejvýše jeden Dashboard.
3 REGISTRACE DO PROVIZNÍHO SYSTÉMU
3.1 Registrace do Provizního systému na Webových stránkách Provozovatele je pro Partnera bezplatná.
3.2 Partner se registruje do Provizní systému (dále jen „Registrace„) tím, že učiní Registraci prostřednictvím online registračního formuláře dostupného na Webových stránkch Provozovatele a zcela vyplní všechny povinné položky. Registrace podléhá schválení ze strany Provozovatele.
3.3 Partner je povinen uvést do registračního formuláře pravdivé a úplné údaje a v průběhu trvání Smlouvy je Partner povinen v případě jakékoliv změny v údajích bezodkladně informovat Provozovatele. Provozovatel není odpovědný za jakoukoliv škodu, která Partnerovi vznikne v nesprávných nebo neúplných údajů nebo z důvodu neoznámení změn v údajích.
3.4 Provozovatel si vyhrazuje právo registraci Partnera do Provizní systému odmítnout bez udání důvodu.
3.5 Po schválení Registrace ze strany Provozovatele budou Partnerovi zaslány informace pro přístup do Dashboardu. Partner je povinen chránit tyto informace před zneužitím třetími osobami a Provozovateli plně odpovídá za škodu, která by Provozovali zneužitím těchto informací vznikla.
3.6 Po prvním otevření Dashboardu je Partner povinen zkontrolovat své osobní údaje a v případné chyby v údajích neprodleně nahlásit Provozovateli.
4 PROPAGACE
4.1 Bannery, texty a další obsah umístěný v rozhraní Provizního systému, včetně programového vybavení Webových stránek a Provizního systému, je chráněno autorským právem Provozovatele, a může být chráněn dalšími právy třetích osob. Obsah nesmí být Partnerem měněn, kopírován, rozmnožován, šířen ani použit žádnou třetí stranou k jakémukoli účelu bez písemného souhlasu Provozovatele nebo jiného držitele autorských práv.
4.2 Partner umístí na své webové stránce, sociální síti nebo na jiném vhodném místě Provizní odkaz na Webové stránky Provozovatele. Tento Provizní odkaz musí obsahovat unikátní identifikační kód přidělený Partnerovi. Odkazy, které neobsahují unikátní identifikační kód, nejsou zahrnuty do statistik Provizního systému a nelze přes ně uplatňovat nárok na Provize.
4.3 Návštěvníkům, kteří přicházejí na Webové stránky přes Provizní odkaz, se v počítači uloží tzv. cookies s platností 90 dnů, která zajistí identifikaci Návštěvníků, i když na Webové stránky Provozovatele vstoupí později již jen přímým zadáním www adresy Webové stránky Provozovatele.
4.4 Na základě realizované Schválené konverze, kterou uskuteční Návštěvník zprostředkovaný Partnerem, vzniká Partnerovi nárok na provizi, kterou Provozovatel připočte na Účet Partnera. Z technických důvodů je Provize připisována pouze za takového Návštěvníka, který má ve svém počítači povolená tzv. cookies.
4.5 Po ukončení Smlouvy z jakéhokoliv důvodu bude Dashboard Partnera zrušen.
5 PRÁVA A POVINNOSTI PARTNERA
5.1 Partner má právo kdykoliv a bez nutnosti uvádět důvod zrušit svou Registraci v Provizním systému, a to bez jakýchkoliv následků či povinností, podle článku 9 těchto Podmínek.
5.2 Partner má právo na řádnou výplatu provizí v souladu s články 7 a 8 těchto Podmínek.
5.3 Partner se zavazuje dodržovat tyto Podmínky a bere na vědomí, že v případě jejich porušení mu může být ze strany Provozovatele jeho registrace v Provizním systému zrušena a on tak z tohoto Provizního systému vyloučen.
5.4 Partner je povinen dbát na to, aby svou činností nepoškozoval či neohrožoval dobré jméno a pověst Provozovatele či jím nabízených služeb.
5.5 Partner nesmí propagovat služby Provozovatele na webových stránkách, které obsahují například:
- pornografický či jiný nelegální obsah;
- výzvy k násilí, terorismu, rasismu a nenávisti;
- podporu nebo propagaci jakéhokoli hnutí potlačujícího lidská práva;
- porušování autorských práv, práv k ochranným známkách či jakéhokoliv jiného práva duševního vlastnictví;
- viry, spyware, adware či jakékoliv jiný destruktivní či škodící software či části kódu;
- jiný obsah odporující zákonům České republiky.
5.6 Partner nesmí propagovat Provozovatele, jeho Služby a jeho Webové stránky způsobem, který by odporoval dobrým mravům a poškozoval dobré jméno Provozovatele, například lživým tvrzením o nabízených službách nebo prostřednictvím pop-up a pop-under oken.
5.7 Partner či rodinní příslušníci Partnera nebo osoby jednající ve shodě s Partnerem nesmí objednat zboží či služby Provozovatele přes vlastní Provizní odkaz Partnera. Pokud tak učiní, zaniká nárok Partnera na provizi z takto získaných konverzí. Pokud uvedeným jednáním vznikla Provozovateli škoda, je Partner povinen mu tuto škodu v plné výši nahradit.
5.8 Partner je povinen chránit informace pro přístup ke svému Dashboardu před zneužitím třetí osobou. Provozovatel neodpovídá za škodu, která Partnerovi takovým zneužitím vznikne.
5.9 Partner je oprávněn využít k propagaci Provozovatele všech textových a obrazových materiálů, které jsou výsledkem tvůrčí činnosti Provozovatele nebo ke kterým má Provozovatel platnou licenci, a které jsou Partnerovi za tímto účelem Provozovatelem poskytnuty nebo zpřístupněny v Provizním systému. Bez předchozího souhlasu Provozovatele není Partner oprávněn měnit vzhled těchto materiálů či je použít jinak než pro účely propagace služeb Provozovatele. Jakékoliv změny je možné provádět pouze s výslovným a písemným souhlasem Provozovatele.
5.10 Partner je oprávněn vytvářet a používat i svůj vlastní grafický, audiovizuální a textový obsah, je však povinen si k němu zajistit licence v potřebném rozsahu. Autorská práva k tomuto obsahu zůstávají Partnerovi, avšak Partner uděluje Provozovateli právo tento obsah volně využívat pro své marketingové účely v rámci této spolupráce na všech sociálních sítích a Webových stránkách Provozovatele.
5.11 V souvislosti s Provizním systémem nesmí Partner používat metody, které jsou v rozporu se zákonem a nebo etickými pravidly obecně platnými na Internetu, jako je např. rozesílání nevyžádané elektronické pošty a SMS zpráv (které jsou kvalifikovány jako SPAM), pozměňování obsahu cizích stránek a nebo porušování jejich pravidel a další nezákonné a nebo neetické způsoby. Partner je rovněž povinen zajistit, aby v rámci jím zvolených metod propagace nedocházelo prostřednictvím programů, skriptů, znovunačítáním reklamních bannerů či jinými způsoby k nekalému zvyšování počtu zobrazení reklamních ploch propagace služeb Provozovatele. Pokud bude Provozovatelem zjištěna taková aktivita Partnera, je Provozovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy a ukončit účast Partnera v Provizním systému. Partnerovi zároveň v takovém případě zaniká nárok na Provize, které mu dosud nebyly vyplaceny.
5.12 Služby Provozovatele je povoleno propagovat pomocí PPC kampaní v AdWords, Sklik, či Facebook Ads. Pro tyto účely je však nutné směrovat PPC reklamu na vlastní landing page. Je rovněž zakázáno používat brandová slova v názvu domény affiliate webu.
5.13 Partner bere na vědomí, že přístup do Dashboardu může být po přechodnou dobu nedostupný z důvodu technické údržby Provizního systému. Partner nemá nárok na náhradu jakékoliv škody vzniklé z důvodu dočasné nedostupnosti Dashboardu.
6 PRÁVA A POVINNOSTI PROVOZOVATELE
6.1 Provozovatel se zavazuje v rámci schvalování provizí pravidelně schvalovat konverze Partnera. O schválení konverze bude Partner informován prostřednictvím svého Dashboardu.
6.2 Pro získávání informací o konverzích jsou využívány soubory cookie v počítačích zákazníků. Platnost souborů cookie je 90 dnů. Partner bere na vědomí a Provozovatel neodpovídá za to, že v případě, že zákazník volbou ve webovém prohlížeči nebo jinak využívání souborů cookie zakáže, nelze přiřadit Konverzi k Proviznímu odkazu Partnera, a že za takovou Konverzi nenáleží Partnerovi Provize.
6.3 Provozovatel se zavazuje vyplatit Partnerovi za jím uskutečněné Schválené konverze Provizi dle článku 8 těchto Podmínek.
6.4 Provozovatel se zavazuje, že Partnerovi zajistí přístup do Dashboardu, kde bude moci online sledovat výsledky své propagační činnosti a také výši své aktuální Provize podle těchto Podmínek.
6.5 Provozovatel je oprávněn vyžádat si ke schválení propagační e-maily a další texty, které Partner chce v kampani použít.
6.6 Provozovatel si vyhrazuje právo kontrolovat obsah stránek a umístění odkazů na stránkách Partnerů a v případě zjištění porušení povinností stanovených v článku 5.7 a 5.11 těchto Podmínek je Provozovatel oprávněn odejmout veškeré Provize z účtu Partnera v Provizním systému.
6.7 Provozovatel neodpovídá za případnou škodu způsobenou propagací Služeb Provozovatele Partnerem.
6.8 Provozovatel neodpovídá za správnost, úplnost a aktuálnost obsahu Webových stránek. Provozovatel dále neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé škody, za jakékoli ztráty dat, zisků či příjmů vzniklé v souvislosti s připojením a užíváním Webových stránek Provozovatele a dále za škody vzniklé z důvodu jejich částečné a/nebo úplné nefunkčnosti. Provozovatel nezaručuje bezchybné fungování Webových stránek a neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé škody vzniklé v důsledku nemožnosti připojení k těmto Webovým stránkám a/nebo nemožnosti využívání jejich obsahu. Provozovatel neodpovídá ani neručí za závazky osob, jejichž nabídky jsou ve formě reklamy, inzerce či jinak uvedeny na Webových stránkách Provozovatele.
6.9 Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit spolupráci s Partnerem, který poruší ustanovení těchto Podmínek, a to kdykoliv po zjištění porušení Podmínek bez nároku na proplacení jakékoli finanční částky Partnerovi vyloučenému z Provizního systému, a to v souladu s článkem 9 těchto Podmínek.
7 VZNIK NÁROKU NA PROVIZI A JEJÍ VÝŠE
7.1 Nárok na Provizi vzniká na základě realizované Schválené konverze Zákazníka, který si objedná Služby na Webových stránkách Provozovatele.
7.2 Výše Provize Partnera činí 10 % z ceny Schválené konverze.
7.3 Výše Provize bude stanovena výhradně na základě záznamů vedených Provozovatelem, žádné jiné způsoby měření či statistiky nebudou Provozovatelem uznávány a nebudou mít žádný účinek na výši Provize.
7.4 Provize budou Provozovatelem schvalovány vždy bezodkladně po uplynutí lhůty, po kterou právní předpisy nebo Podmínky Provozovatele umožňují spotřebiteli odstoupit od smlouvy. Schvalování Konverzí a přiřazování Provizí Partnerům do Dashboardu v Provizním systému probíhá manuálně. O schválení Provize bude Partner informován prostřednictvím svého Dashboardu.
7.5 Provize v sobě zahrnuje veškeré vynaložené náklady Partnera spojené s jeho činností v Provizním systému.
7.6 Provize se nevyplácí za pouhou návštěvu Webových stránek Provozovatele přes Provizní odkaz Partnera.
7.7 Nárok na Provizi nevzniká v případě, že Rezervace či Objednávka zprostředkovaného Zákazníka byly z jakýchkoliv důvodů stornovány a Zákazníkovi byly peníze vráceny.
8 VÝPLATA PROVIZÍ
8.1 Partner má nárok na výplatu Provize vždy po uplynutí zúčtovacího období. Zúčtovacím obdobím je jeden kalendářní měsíc, přičemž první zúčtovací období začíná dnem uzavření Smlouvy.
8.2 Nárok na vyplacení Provize vzniká partnerovi tehdy, dosahuje-li celkový součet Provizí na jeho Dashboard na konci kalendářního měsíce minimálně 500 Kč. Pokud nebylo této hranice dosaženo, Provize se převádí do dalšího měsíce. K převádění Provize do dalšího měsíce může docházet i opakovaně, a to až do okamžiku, kdy celková akumulovaná výše Provize dosáhne minimální částky 500 Kč.
8.3 Výše provize se zobrazuje v Dashboardu každého Partnera v Provizním systému a je pravidelně aktualizována.
8.4 V případě vzniku nároku Partnera na výplatu Provize Partner vystaví do 10. dne následujícího kalendářního měsíce příslušnou fakturu a pošle ji Provozovateli elektronickou formou na e-mailovou adresu marketing@inhaleum.cz.
8.5 Vystavená faktura musí splňovat veškeré náležitosti řádného daňového dokladu a obsahovat jméno a příjmení Partnera (nebo název společnosti) používané v Provizním systému Provozovatele. Pokud Partner nevystaví a nezašle řádně vyplněnou fakturu ani do konce kalendářního měsíce, ve kterém je Partner povinen fakturu vystavit, nárok na odměnu za daný měsíc (období) zaniká.
8.6 Pokud nebude mezi Stranami ujednáno jinak, minimální doba splatnosti každé faktury je 14 dní ode dne jejího vystavení. V případě, že ve faktuře bude uvedena kratší doba splatnosti, je faktura splatná 14 dnů ode dne doručení faktury Provozovateli. Provozovatel není povinen hradit fakturu vystavenou na částku, která neodpovídá údajům uvedeným v Dashboardu nebo která je vystavena na sumu nižší než 500 Kč.
8.7 V případě vzniku nároku Partnera na výplatu Provize může Partner do 5. dne následujícího kalendářního měsíce vznést námitku proti výši Provize uvedené v Dashboardu. Provozovatel námitku Partnera prošetří a do 30 dnů zašle Partnerovi své vyjádření. Pokud bude námitka Partnera shledána oprávněnou, bude částka uznaného rozdílu vyrovnána v následujícím vyúčtování. V případě, že oproti výši Provize nebude Partnerem vznesena námitka do 5. dne následujícího kalendářního měsíce, nárok Partnera na vznesení námitky zaniká a výše Provize se považuje za bezvadnou.
8.8 Provize, na kterou vznikl Partnerovi nárok, a která byla vyúčtována, bude uhrazena Provozovatelem do data splatnosti na účet Partnera uvedený na faktuře, nejedná-li se o případ nedostatečné výše Odměny dle článku 8.2.
8.9 Partner je povinen zdanit Provizi dle platného Zákona o daních z příjmů. Pokud je Partner plátcem DPH, bude u faktury uplatněna sazba daně platná ke vzniku povinnosti přiznat daň v souladu s platnými právními předpisy, tj. k fakturované částce Partner připočte sazbu DPH.
8.10 Vyplácení Provizí probíhá výhradně bankovním převodem v CZK (korunách českých) na bankovní účet Partnera vedený v bance na území České republiky. Provize nebudou vypláceny v hotovosti, zahraničním bankovním převodem, složenkou ani jiným způsobem, nebude-li mezi Partnerem a Provozovatelem sjednáno jinak.
8.11 V případě ukončení Smlouvy dohodou nebo výpovědí má Partner nárok na vyplacení provizí, na jejichž vyplacení mu vznikl nárok ke dni ukončení Smlouvy. Provize budou Partnerovi vyplaceny nejpozději do 14 dnů ode dne doručení faktury.
9 DOBA TRVÁNÍ A ZÁNIK SMLOUVY
9.1 Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
9.2 K zániku Smlouvy může dojít:
- Dohodou mezi Provozovatelem a Partnerem
- Výpovědí Provozovatele nebo Partnera. Výpověď musí být učiněna v písemné formě nebo e-mailem a doručena druhé smluvní straně, a to i bez udání důvodů. Smlouva zaniká dnem doručení oznámení o výpovědi druhé smluvní straně.
- Odstoupením od Smlouvy ze strany Provozovatele. Provozovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit, jestliže bude prokázáno, že Partner postupuje v rozporu s těmito Podmínkami, právními předpisy nebo dobrými mravy. Oznámení o odstoupení musí být učiněno v písemné formě nebo e-mailem a doručeno Partnerovi s uvedením důvodu odstoupení. Smlouva poté zaniká dnem doručení oznámení o odstoupení Partnerovi. Odstoupením od Smlouvy ze strany Provozovatele zaniká Partnerovi nárok na dosud nevyplacené Provize. V případě, že porušením těchto Podmínek nebo právních předpisů vznikla Provozovateli škoda, je Partner povinen ji nahradit v plné výši (výše škody se nesnižuje o nevyplacené provize).
9.3 Zánik Smlouvy nemá vliv na případné nároky na náhradu škody.
9.4 V případě zániku Smlouvy na základě dohody nebo výpovědi je Partner oprávněn vyžádat si vyplacení provizí u Provozovatele, na které mu ke dni zániku Smlouvy vznikl nárok. Provize budou Partnerovi vyplaceny nejpozději do 14 dnů ode dne doručení faktury.
10 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
10.1 Osobní údaje Partnera získané v souvislosti se smluvním vztahem a Registrací v Provizním systému jsou zpracovávány Provozovatelem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnuté údaje budou zpracovávány za účelem splnění účelu Smlouvy.
10.2 Partner rovněž souhlasí s tím, že Provozovatel:
- bude jeho osobní údaje zpracovávat pro marketingové a obchodní účely a za tímto účelem je může zpřístupnit třetím subjektům spolupracujícím s Provozavatelem. Pokud bude k jeho osobním údajům mít přístup jiný subjekt, bude tomu tak pouze v rámci spolupráce na činnostech Provozovatele za účelem zlepšení svých služeb a k obchodním a marketingovým účelům, přičemž tento subjekt nebude oprávněn údaje předávat jiné osobě.
- může používat jeho jméno (nebo název společnosti) a logo v prezentacích, marketingových materiálech, seznamech zákazníků a na webových stránkách.
- může kontaktovat Partnera za účelem poskytování informací o Službách nebo novinkách, a to prostřednictvím e-mailové nebo SMS komunikace.
10.3 Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může Partner kdykoliv odvolat, a to tak že zašle e-mailovou zprávu na adresu marketing@inhaleum.cz.
11 MLČENLIVOST
11.1 Smluvní strany si jsou vědomi toho, že v rámci spolupráce podle Smlouvy a těchto Podmínek si mohly nebo mohou vzájemně úmyslně nebo i opominutím poskytnout informace, které budou považovány za důvěrné (dále také jako „Důvěrné informace“).
11.2 Smluvní strany jsou povinny zachovávat v tajnosti veškeré informace, které získají v průběhu činností prováděných na základě Smlouvy, jsou povinny zachovávat obchodní a provozní tajemství, o němž byly z titulu spolupráce informovány. Za Důvěrné informace jsou považovány veškeré poznatky obchodní, výrobní, technické či ekonomické povahy související s činností Smluvních stran, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné a mají být dle vůle Smluvní strany, jejímž jsou obchodním majetkem, utajeny. Za Důvěrné informace jsou dále považovány software, diagnostika, dokumentace včetně manuálů a veškeré další informace označené jako důvěrné.
11.3 Toto ustanovení zůstává v platnosti i po ukončení Smlouvy z jakéhokoliv důvodu včetně odstoupení.
12 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1 V případě rozporu mezi Smlouvou a těmito Podmínkami se smluvní vztahy mezi Partnerem a Provozovatelem budou řídit Smlouvou.
12.2 V otázkách neupravených Smlouvou ani těmito Podmínkami se smluvní vztahy mezi Partnerem a Provozovatelem řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Smluvní strany se dohodly na tom, že Smlouva není příkazní smlouvou, ani smlouvou o obchodním zastoupením ve smyslu občanského zákoníku.
12.3 Veškeré spory vzniklé v souvislosti se Smlouvou se Strany zavazují řešit především smírně vzájemnou dohodou. Pokud nedojde ke smírnému vyřešení sporu, bude řešení sporu předáno příslušným soudům České republiky.
12.4 Partner není oprávněn postoupit žádné nároky ani pohledávky vzniklé v souvislosti se Smlouvou na třetí osobu bez souhlasu Provozovatele.
12.5 Partner plně odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v rozporu s těmito Podmínkami a/nebo právním řádem České republiky Provozovateli, jiným uživatelům Webových stránek Provozovatele nebo třetím osobám.
12.6 Komunikace smluvních stran bude probíhat primárně elektronicky prostřednictvím e-mailových zpráv, případně prostřednictvím zveřejnění informací v Dashboardu.
12.7 Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli zrušit Provizní systém a měnit či doplňovat znění těchto Podmínek. Změnu Podmínek je Provozovatel povinen Partnerovi oznámit prostřednictvím kontaktního e-mailu, který Partner zadal při Registraci. V případě, že Partner neoznámí Provozovateli bez zbytečného odkladu nesouhlas s novými podmínkami, má se za to, že Partner s Podmínkami souhlasí. V případě, že Partner oznámí Provozovateli nesouhlas s novými Podmínkami, dojde k ukončení Smlouvy, a to ke dni účinnosti nových obchodních podmínek.
12.8 Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Partnerem a jsou pro obě Strany právně závazné. Uzavřením Smlouvy a Registrací do Provizního systému vyslovil Partner souhlas s tím, aby byl vázán těmito Podmínkami.
12.9 Tyto Podmínky jsou vyhotoveny v písemné, elektronické podobě a jsou dostupné na Webových stránkách provozovatele.
Tyto Podmínky jsou účinné od 1. 9. 2024 a v celém rozsahu ruší všechna předchozí znění Podmínek.