Největším oceněním naší práce jsou spokojení zákazníci, kteří se k nám vracejí nejen kvůli příjemnému prostředí, ale také proto, že naše služby přispívají k jejich lepšímu zdraví a vyšší kvalitě života.
Celkové hodnocení:
(95 %)
23. 2. 2025
(100 %)
21. 2. 2025
(100 %)
21. 2. 2025
(100 %)
21. 2. 2025
(100 %)
„Rezervace proběhla v pořádku. Užili jsme si fajn odpočinek. Vše bylo upravené, čisté, srovnané. Příjemné zázemí.“
19. 2. 2025
(10 %)
„Atmosféra dobrá, čas krátký, než se člověk zorientuje a vstoupí do solné místnosti, už musí končit. Nehledě, že účinnost tohoto zařízení se zdá býti „0“.“
14. 2. 2025
(100 %)
14. 2. 2025
(90 %)
12. 2. 2025
(80 %)
„Přišla jsem, protože jsem astmatička a letošní zimu mě trápí úporný kašel. Nečekám, že se moje potíže zlepší po první návštěvě a po pravdě ani po té čtvrté, a více jich zatím neplánuji. Co se týká atmosféry studia, otázce příliš nerozumím, protože atmosféru podle mého názoru tvoří především lidé, a ti tam nejsou 🙂. Ale je to asi o zvyku… Ještě vám napíšu, protože, jak jste jistě poznali, mám ráda kontakt s lidmi, a snad přidám ⭐️⭐️.“
9. 2. 2025
(100 %)
8. 2. 2025
(90 %)
„Velmi pěkné prostředí, pobyt proběhl příjemně a doufám, že zdraví to prospěje.“
8. 2. 2025
(100 %)
„Klid, příjemná atmosféra, krásné prostředí.“
8. 2. 2025
(80 %)
„Čisté, příjemné, voňavé. Velmi pohodlná lehátka.“
Váš názor je pro nás nesmírně důležitý, protože se chceme neustále zlepšovat a poskytovat vám jen ty nejlepší služby. Proto budeme moc rádi, když se s námi o svou zkušenost podělíte.

Používáte Gmail nebo máte účet na Google? Přihlaste se a ohodnoťte nás na Google.

Máte účet na Seznam.cz nebo Email.cz? Přihlaste se a zanechte nám hodnocení.

Přihlaste se do svého profilu na sociální síti Facebook a přidejte nám hodnocení.
Chcete se podělit o vaše hodnocení, ale nejste na sociálních sítích? Nevadí! Pošlete nám jej prostřednictvím tohoto formuláře!
Recenze, které zveřejňujeme na našich webových stránkách a v našich příspevcích na sociálních sítích, pochází výhradně od zákazníků, kteří studio solné terapie osobně navštívili za účelem absolvování solné terapie nebo si zakoupili dárkový poukaz či permanentku.
Zákazník nám může sdělit recenzi následujícími způsoby:
- vyplněním dotazníku, který mu bude zaslán e-mailem po každé návštěvě studia za účelem absolvování solné terapie;
- vyplněním formuláře na webových stránkách studia za účelem napsání nové recenze;
- e-mailem nebo telefonicky po přímém kontaktování z naší strany za účelem získání recenze na základě našeho oprávněného zájmu;
- zasláním spontánní písemné reakce/recenze vůči nám.
Zákazník nás může rovněž ohodnotit na nezavíslých portálech a sociálních sítích.
Recenze zveřejňujeme s krátkým zpožděním, abychom ověřili, že pocházejí od skutečných zákazníků našeho studia.
Zveřejňujeme jak pozitivní, tak negativní recenze. Nicméně máme možnost moderovat a filtrovat recenze před jejich zveřejněním, a tedy i odstraňovat takové recenze, které porušují naše obchodní podmínky, nebo nejsou relevantní nebo nesouvisí s našim studiem a poskytovanými službami.
U každé recenze probíhá rovněž kontrola jejího obsahu. Pokud recenze není v rozporu se zákonem, neobsahuje urážlivé sdělení apod., dojde k jejímu zveřejnění na webových stránkách bez korekce obsahu.
Z redakčních důvodů si vyhrazujeme právo v poskytnuté recenzi opravit gramatické chyby, jako jsou např. chybějící čárka, diakritika apod. a zabezpečit překlad do angličtiny nebo češtiny.
Neplatíme za falešné recenze, nemanipulujeme se stávajícími recenzemi ani je neměníme, ani nijak nemotivujeme recenzenty, aby udělovali pozitivní hodnocení.
Nezveřejňujeme recenze, které byly sponzorovány nebo jakkoli ovlivněny smluvním vztahem s partnery.