Naše služby si můžete zakoupit také prostřednictvím benefitů, které dostáváte od svého zaměstnavatele.
VSTUP DO STUDIA
Zvolenou částku z benefitního systému vám připíšeme na váš účet v rezervačním systému ve formě kreditu, který pak jednoduše využijete k platbě rezervace.
PERMANENTKA
Permanentku s počtem vstupů ve výši zvolené částky z benefitního systému vám přiřadíme k vašemu účtu v rezervačním systému. Poté ji snadno využijete k platbě rezervace.
DÁRKOVÝ POUKAZ
Dárkový poukaz (nebo více poukazů) dle vašeho výběru v hodnotě částky z benefitního systému vám doručíme v PDF formátu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Které benefitní programy u nás uplatníte
Jak postupovat při platbě zaměstnaneckými benefity
Edenred
Pluxee
Benefit Plus
Edenred
Platba pomocí e-Ticketu
- Přihlaste se do Edenred Cafeterie pomocí vašich přístupových údajů.
- Ve vyhledávači provozoven vyhledejte partnera „INHALEUM“.
- Vygenerujte si eTicket na požadovanou částku.
- Na info@inhaleum.cz nám z vaší e-mailové adresy pošlete:
- kód eTicketu,
- váš požadavek, zda si přejete dobít kredit nebo zakoupit permanentku či dárkový poukaz,
- telefonní číslo (pouze pokud se váš požadavek týká dobití kreditu či nákupu permanentky a vy u nás ještě nemáte zákaznický účet).
- Nejpozději do 1 pracovního dne vaši žádost vyřídíme.
- Pokud u nás ještě nemáte zákaznický účet a je pro vyřízení Vašeho požadavku potřebný, založíme vám ho. O jeho zřízení budete poté informováni e-mailem, ve kterém rovněž najdete odkaz pro jeho aktivaci a nastavení hesla.
Pluxee
Platba pomocí Flexi karty
- Budete potřebovat číslo vaší Flexi karty, výši částky, kterou chcete z benefitního systému využít, a telefon pro příjem autorizační SMS s kódem.
- Na info@inhaleum.cz nám z vaší e-mailové adresy pošlete:
- vaše telefonní číslo,
- váš požadavek, zda si přejete dobít kredit nebo zakoupit permanentku či dárkový poukaz.
- Zavoláme Vám a sdělíte nám číslo Flexi karty a výši částky, kterou budete chtít uhradit.
- Poté obdržíte autorizační SMS s kódem a částkou platby. Kód nám nadiktujete.
- Doklad o úspěšné platbě Vám bude zaslán na e-mail.
- Pokud u nás ještě nemáte zákaznický účet a je pro vyřízení Vašeho požadavku potřebný (tj. váš požadavek se týká dobití kreditu či nákupu permanentky), založíme vám ho. O jeho zřízení budete poté informováni e-mailem, ve kterém rovněž najdete odkaz pro jeho aktivaci a nastavení hesla.
Benefit Plus
Platba objednávkou Benefit Plus
- Přihlaste se do Benefit Plus účtu pomocí vašich přístupových údajů.
- V cafeterii vyhledejte partnera „INHALEUM“.
- Do pole hodnota benefitu zadejte požadovanou částku.
- Benefit vložte do košíku a dokončete objednávku.
- Poté pošlete z vaší e-mailové adresy na info@inhaleum.cz:
- číslo vaší objednávky z Benefit Plus (pouze jeho část za lomítkem)
- váš požadavek, zda si přejete dobít kredit nebo zakoupit permanentku či dárkový poukaz,
- telefonní číslo (pouze pokud se váš požadavek týká dobití kreditu či nákupu permanentky a vy u nás ještě nemáte zákaznický účet).
- Nejpozději do 1 pracovního dne vaši platbu zpracujeme.
- Potvrzení o úspěšné platbě Vám bude zasláno na e-mail.
- Pokud u nás ještě nemáte zákaznický účet a je pro vyřízení Vašeho požadavku potřebný, založíme vám ho. O jeho zřízení budete poté informováni e-mailem, ve kterém rovněž najdete odkaz pro jeho aktivaci a nastavení hesla.
Platba pomocí Benefit Plus karty
- Budete potřebovat číslo vaší Benefit Plus karty, výši částky, kterou chcete z benefitního systému využít, a telefon pro příjem autorizační SMS s kódem.
- Na info@inhaleum.cz nám z vaší e-mailové adresy pošlete:
- vaše telefonní číslo,
- váš požadavek, zda si přejete dobít kredit nebo zakoupit permanentku či dárkový poukaz.
- Zavoláme Vám a sdělíte nám číslo Benefit Plus karty a výši částky, kterou budete chtít uhradit.
- Pokud je tato částka vyšší než 500 kč, obdržíte autorizační SMS s kódem a částkou platby. Kód nám nadiktujete.
- Doklad o úspěšné platbě Vám bude zaslán na e-mail.
- Pokud u nás ještě nemáte zákaznický účet a je pro vyřízení Vašeho požadavku potřebný (tj. váš požadavek se týká dobití kreditu či nákupu permanentky), založíme vám ho. O jeho zřízení budete poté informováni e-mailem, ve kterém rovněž najdete odkaz pro jeho aktivaci a nastavení hesla.